Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tuplakurkku s&s vs normi kaasutinratkaisu

Aloittaja Elwari, 08 huhtikuu 11, 09:18:02

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Halkaisija on sama. Ja tarvikeliikkeistä saa sellaisia valkoisia muoviadaptereita joilla o-rengasimusarjan saa toimimaan uudemmissa kansissa - o-renkailla, tietty.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Elwari

#16
Kaasari sitten loppujen lopuksi löysi tiensä perille. Helsinki-Vantaan tullipostin varastomies oli kuukauden verran ihmetelly jossain nurkassa lojuvaa pakettia, mistä ei ollut lähtenyt saapumisilmoitusta, oli sitten ihan oma-alotteisesti kaivanu mun puhelinnumeron :P Putsarinkotelossa on tötteröt paikallaan, elementti kyllä puuttuu... Välialueen suuttimet on bensasuutin 0.029" ja ilmasuutin 0.040". Rikkaalle taitaa mennä, kun S&S:n asennusohjeessa on ilmasuutimen suositus 0.046". Minkäslaisilla suutinkombinaatioilla näitä olette saaneet toimimaan? Kokeilemallahan tuo selviää, mutta ei nyt ainakaan ennen Klaipedaa viitsi alkaa suurinpiirtein toimivaa purkamaan :)

Tuo imusarja myös herättää vähän ihmetystä. Hemuli tuossa aiemmin kommentoi, että sama o-rengas vs kumirinkulamuutos on tullu sekä Shoveliin että Rautapäähän samoihin aikoihin. Tuossa S&S:n ohjeessa on kaksi osanumeroa, "Y-manifold for all Sportsters" 16-4300 ja sitten on "Shovels 1979 and earlier" 16-4316.

Elwari