Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rihtaajaa tarvitaan TAMPERE

Aloittaja JärjetönMorjes, 11 huhtikuu 24, 21:08:50

« edellinen - seuraava »

JärjetönMorjes

Hommasin 2001 Dynan takanavalle kaveriksi 5" leveän vannekehän. Purin vanteen ja kasasin uudella kehällä. Homma meni hienosti mutta tähän vaikeampaan osuuteen osaaminen/aika ei riitä. Olisiko Tampereen alueella osaajaa joka auttaisi korvausta vastaan?

Pekka äL

Moi! Jos ei Tampesterista apuja löydy, niin ehkä sitten Turkka vois auttaa? https://www.evas-motor.com/yhyeys.html
HD Electra Glide M8

Kiwi

Mä oon noita iltahommina laitellut, ei ihan Tampereella mutta Seinäjoella.

ranze

Jos sulla on uudet ja suorat osat, homma saattaa olla yllättävänkin helppo.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

JärjetönMorjes

Meni homma uusiksi. Koitin kasata vanhoilla pinnoilla ja eihän ne suostunu pyöriin enää kun olis pitä alkaa rihtaamaan. Tilasin siis uudet pinnat. Monissa youtube videoissa äijät laittaa pinnan kierteeseen jotain mönjää mutta on jäänyt epäselväksi mitä se on. Mitä niihin pinnan kierteisiin kannattaa laittaa?

ranze

Siihen on kai olemassa jotain omia spessu rasvoja. Jotkut käyttää jotain ihan syötävää öljyä, ajatuksena kai että se rasva on sitten sisärenkaan riemuna. Eikä kumi välttämättä tykkää dinoöljyistä. Mä dippasin ihan tappivaseliinipötkössä, pyyhkäisin liiat veks ja jarrukliinerillä spreijasin sitten ennen kuin vannenauhaa laittelin. Vaikuttais että meni kuin väärä raha.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

JärjetönMorjes

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 12 huhtikuu 24, 14:44:49Mä oon noita iltahommina laitellut, ei ihan Tampereella mutta Seinäjoella.


Pitää tuoda sulle sitten laitettavaksi mikäli ei omista hommista tule mitään.

jty

Kiwille peukut ja kyllähän toi hd-tamperekin niitä tekee