Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Screamin' Eagle-Keihin, läppämalli, (Andrews Flowmaster)

Aloittaja Smokie, 20 syyskuu 10, 20:28:47

« edellinen - seuraava »

Smokie

Jeps, ainakin tuossa mun tapauksessa seosruuvi (kaasuttimen päällä) vaikuttaa tosiaan kaikkein eniten tyhjäkäyntiin, ihan kiinni -> vähänkin auki on todella suuri ero. Käytännössä tällä alueella ei kuitenkaan voi pelata mitään, koska ~2 kierrosta auki -> viittä vaille putoo säätö vaikuttaa tuohon tasakaasun seokseen mikä tuntuu olevan sitkein ongelma. Koitin jopa ruuvata koko seosruuvin pois ja tulppasin reiän, eipä toiminut.. Mitään powerjettiä ei alunperin ollut, siksi tein tuon thunderjet / powerjet kopion.

Niin, (kuvien mukaan) se välialueen suutin tosiaan oli se mikä syöttää vaan törkyistä ilmaa kaasarin kyljestä. Sieltä löytyvä suutin oli ihan saman näköinen, jollain konstin mustaksi värjättyä messinkiä. Alunperin ilmeisesti se on vaan tulppa.

Ite oon kyllä sitä mieltä ettei tämän kaasarin kanssa pärjää muuta kuin olemalla äärimmäisen köyhä (ei oo varaa ostaa mitään muuta), typerä (ei osaa luovuttaa) ja ahkera (yrittää vaan vaikka mikään ei tunnu toimivan). Oikee harrastelijakaasari ;D

jannu

Jatketaas yhdellä pienellä tarkennuskysymyksellä tätä aihetta kun on jumppa just menossa kyseisen huippukaasarin kanssa.
Kuuluuko tässä mallissa myös olla kumitulppa välialueen suuttimen päällä, vaiko eikö ???

jannu

Eipä tunnu tarviivan, vaikka samanlainen paikka sille kyllä on kuin "normaali-lappäkeinäsessäkin", ja tulppa sopii siihen mainiosti.

Mielenkiintoinen mehumaija, ja jos kaikki logaritmit sekä auringon/kuiden asennot sattuu kohdalleen niin toimii se. Kiroilla ei kyllä parane tuon kuullen, on se niin herkkänahkanen.....

Jos en pelkäis niin feministejä, niin sanoisin tuon olevan naispuoleinen kapistus....mutta kun pelkään, niin en sano...

PS. Näköjään auttaa myös kun laittaa filtterin bensaletkun väliin, jääpähän isommat paskat siihen eikä mene peremmälle...

mista

Onkos mitään tietoa meneekö tuohon andrewsiin sama kiihdytyspumpun kalvo kun perus läppä keihineihin? Mulla on rautiksessa Andrews ja kalvossa pieni murtuma reunassa..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod