Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Rautahauli

Voortti ei o auto eikä piika ihminen. Voortin omistaja kärsii helvettinsä maan päällä, ainakin osan siitä. Nimimerkillä evp-voortin omistaja.
FXEF-81

Redneck

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 12 marraskuu 12, 21:51:51
Lainaus käyttäjältä: juluma - 11 marraskuu 12, 13:32:20Mä ajan FORDilla.......(ymmärrätte mitä tarkoita)......niin pitää saada jotain...... ;D

Mä en ymmärrä...

FixOrRepairDaily ..tällaisen ovat vääräleuat keksineet  ::)
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

jyrggä

Mutta ehkä foorti-ihmisiä helpottaa se tieto että ovat kuulemma keksineet ooppelin..
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Don Quijote

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kaitsu61

Kaveri joka pitää autokorjaamoa sanoi joskus että kaikki autot muuttuu vanhemmiten ooppeleiksi  ;D

ma^ko

Mitä ihmeen porua Voorteist ja Ooppeleist, osa ihmisist ajaa kuitenki ihan tytyvääsinä jopa jollain halavatu Toholootilla ja Tatsuneilla...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

hoodee

vähän lähteny keskustelu rönsyilemään tosta aiheesta :) ,mut ei pahasti...
-79 SHOVEL,-57 TRIUMPH,-88 raitiovaunu TRIKE,55 SERVI CAR

Make

Lainaus käyttäjältä: hoodee - 13 marraskuu 12, 18:40:26
vähän lähteny keskustelu rönsyilemään tosta aiheesta :) ,mut ei pahasti...

Bikerille on hyvin tärkeää, minkä merkkisellä etuvetofarmarilla hän ajaa  :P
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Make - 13 marraskuu 12, 19:34:03
Lainaus käyttäjältä: hoodee - 13 marraskuu 12, 18:40:26
vähän lähteny keskustelu rönsyilemään tosta aiheesta :) ,mut ei pahasti...

Bikerille on hyvin tärkeää, minkä merkkisellä etuvetofarmarilla hän ajaa  :P

Onneks on ollu vaan kaks farkkua eikä yhtään etuvetoa... Mutta turbollinen farkkuvolvo ja saman korimallin Aspeni sopeutuu hyvin täkäläiseen liikenteeseen. Kuten poikittain kulkevat foordit (varmaan välillä katollaanki...) ;D

Kokkonen

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

hazzinen

ka näin, maavaraa löytyykin kokonaisen 0,33 kaljapurkin verran. jäi nuo tangot taivaisiin joten raiserit taitaa mennä lyhennykseen.

RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Tuusulan T-Bone

"Pientä" rojektia pukkaa täälläkin... :)

Onko normaalia, että petilaakerin pesän ympäriltä katoaa ainetta jonnekin luonnon kiertokulkuun...? ;D



Entä onko normaalia, että männän päällä on asfalttia? ;D



Rullakeinuvipujen hyödystä voi tehdä jonkinlaisen arvion. Noin 20000 kilsaa takana rullavipoilla ja kas: imupuolen ohjurit näppituntuman perusteella hyvässä kunnossa. Pakopuolen taas aivan loppu. Johtuisiko siitä, että tuli laitettua sinne varsiin kumit? Muistaakseni ollu puhetta, että sinne ei kantsi semmoisia laittaa.
Long John Stroker

hazzinen

ja mä kun luulin että vain mulla on asfaltti-tehas sylinterin sisällä. osaa se näkyjään muillahii kerätä suojakerrointa ;D
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

ma^ko

#793
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 15 marraskuu 12, 22:31:11
Onko normaalia, että petilaakerin pesän ympäriltä katoaa ainetta jonnekin luonnon kiertokulkuun...? ;D

Moposi kokee itsensä liian hitaaksi ja itse keventää itseään, se on siis dietillä. Riippunee kulkineesi sukupuolesta onko se normaalia.

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 15 marraskuu 12, 22:31:11
Entä onko normaalia, että männän päällä on asfalttia? ;D

Täysin normaalia koska lienet pääasiassa ajanut asfalttialustalla, jos olis ajanut Päitsissä olisi männän päällä savea.

Jokatapauksessa olisin huolestuneempi materiaalikadosta kuin asfaltista, jo ihan siksi että kadossa menettää jotakin, asfaltinhan olet saanut kaupanpäälle puristusta kohottamaan.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Rautahauli

Olen päästellyt omalla pyörällä ~25K km ja kun käytin kannet pajalla niin ei ollut väljää kuin etupaon ohjurissa, ja ne tulkattiin. (ei rullavipuja) Sitä en tiedä paljonko oli ajettu samalla kokoonpanolla edellisen omistajan toimesta. Eipäs tullut kysyttyä oliko siellä venojen varsissa kumeja, suositteli kyllä että laitetaan vitonit. Vein ja hain kannet koppineen paketissa joten siitä syystä ei tietoa.
FXEF-81