Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pitempi on aina parempi, Sportster -98

Aloittaja -väiski-, 27 syyskuu 14, 18:44:16

« edellinen - seuraava »

flhx

Hyvan nakonen fillari. Eka katoin etta penkki ois vaatinu selkanojaa sissyyn mutta en oo siita enaa ihan varma. On muuten niin siro ja linjakas etta vois olla liikaa. Pakoputkista en oikein tykkaa, on mun silmiin aika mitattoman nakoset eika istu stuukkiin. Toi vaatis mun mielesta pidemmat ja royhkeemmat piiput.

Tankin maalaus on hieno. Hiukan samoilla linjoilla Rodchopin kanssa, ehka liukastekiulun ja kurakaaren olis voinu sutia samoilla varella.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

-väiski-

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 25 toukokuu 15, 08:50:16
Lainaus käyttäjältä: rodchop - 24 toukokuu 15, 20:13:52...Samalla kun jouduit sytkän päivittämään, niin oisit laittanu Hunt magneeton, niin oisit päässy akun paskasta eroon...

Mulla olis muuten ylimääräinen mankku evosporttiin ;)...

Älkää yllyttäkö hullua, muuten voisin harkita aihetta mutta valuuttapula on niin ankara että syömisistäkin joutuu kohta tinkimään.

Tuota öljypytyn ja takaloksun maalaamista tankin teemalla mietittiin pitkään mutta tulin tuohon päätökseen siksi että loksusta ei paljoa näy, olis ollu vaikea toteuttaa samantyyppistä kuviointia siten että se olis näyttäny hyvältä. Ja halusin että tankki on se kruunu joka hyppää silmille pyörästä. Siksi näin.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

ma^ko

Mä kyl diggaan tota et gasoleili o ainoa kirjavan maalin osa, lokari et öljyleili saa olla mustat ihan ok. Putket sinällään o ihan hienot, mut mun mielest pliisut tohon stuukiin. Pyörä o ihan hieno, mut jotkut seikat kyllä tökkii mun silmään sivukuvassa... satulan etuosan töröys, rungon selkälinjan mutka(liittyvät toisiinsa), takalokasuojan pituus, stonga... noi putket. Mut ihan hieno pyörä, mä vaan joskus ymmärrysrajoitteinen.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

-väiski-

Ja niin, tuleva kesä on kolmas tuolle kiksille, on toiminut ihan moitteetta. Kerran kesässä oon käyttäny posken irti, pessy ja rasvannu liikkuvat osat.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

leafhill


Rezi

Hieno pyörä ja tankin maalaus aivan helekatin hieno. Ei perinteisiä panelikuvoita ja kalansuomuvarjostuksia, vaan kauniita pyöreitä kuviolinjoja. Pitää laittaa maalarin nimi muistiin  ;)

Jii

Alkupään kuvat kadonneet jonnekin ? Muistelin että tässä oli näppärästi toteutettu systeemi sissyn kiinnityksessä, olisiko siitä vielä mahdollista saada kuvaa kuinka oli tehty ?

-väiski-

Jaa, katos vain. Mihinkähän kuvat on menny, voipi olla että jotain osuutta on sillä että suoraan naamakirjasta kopsin linkit tekstiin... Tossa olis liitteenä.

Sit voisin kertoa pätkän et kuin on ny menny:
Kohtuuhyvin on sportti toiminu, mitä nyt alkuun vastusti aika kivasti. Tähän mennessä on porsinu jännitteensäädin, puola, ajovalopolttimo ja kytkinvaijeri. Siis käytännössä kaikki mikä oli vanhaa perua.
Kilsoja tullut parisentuhatta jo tälle kesää. Ajoasento käy pitkällä lenkillä selkään mikäli ajaa ilman reissusäkkiä, säkin kanssa ei mitään ongelmia kun saa nojata säkkiä vasten.

If it has tits or wheels, it will give you problems.

Jii

Kiitokset, kuvat selvensivät systeemiä kummasti  :)

-väiski-

Morjensta!

Luvattoman pitkään aikaan ei ole tätä foorumia tullut selattua, kaikennäköistä pientä tapahtunut mm.

-volvo duett projekti nyt alkaa olla moottoria vaille valmis, josko vappuna jo ajettais. Parisen vuotta sitä paininut kasaan, ompelin sisustan kokonaan uusiksi, hitsasin ruosteet, maalasin yli, ym.

-Ostin omakotitalon ja muutto pirkanmaalta järvenpäähän, nyt olisi sitten remonttihommaa yli oman tarpeen.

Sporttia yritin jossain kuumehuuruissa myydä loppukesästä -18, onneksi ei tullut riittävän hyviä tarjouksia ja pyörä on yhä omassa tallissa. Viime talvena tyrkkäsin siihen buellista isompaa pyttyä ja kävin kannet läpi.
Kaiken kaikkiaan chopperikuosissa kilometrejä tullut karkeasti arvioiden n.24-26tkm, ensi kesäksi tulee etujarru paikalleen (viime kesänä oli muutama sopivasti sykettä nostattanut lähteltäpiti-tilanne touringilla) niin ei uskalla enää ajaa pelkän takajarrun turvin.

Seuraavana prokkiksena on tulossa -52 panther, siitä avaan topicin sitten kun saan ensin polkaistua suunnitelmat lukkoon ja kunnostettua hankkimani vanhan venäläisen sorvin käyttövarmaksi.

Ja sitten lopuksi pari kuvaa saasteeksi.
If it has tits or wheels, it will give you problems.