Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportster jaksaa nakuttaa.

Aloittaja sporapora, 12 elokuu 16, 19:42:29

« edellinen - seuraava »

sporapora

Eli ongelmana nakutus, kun antaa kaasua vähänkin enemmän. Sytkä säädetty niinkuin ohjeista ymmärsin(Voes:sia ei kytketty)... Ja se nakutus ääni on just sellainen että olis sytkä pielessä vieläkin, vai voisko johtua jostain muusta?. Kokeillu niitä kaikkia käyriä mitä on ja sytkääkin koitettu kääntää, mutta silti rupee nakuttaan. Heti kylmänä ei nakuta, mutta muutaman minuutin ajon jälkeen alkaa sydäntä karmaiseva nakutus jos yhtään kuormittaa konetta, pienillä kierroksilla ei nakuta yhtään.
Sportster 1200 -95
Koneessa Andews n8 nokat
Uudet wisecon pytyt ja 10.5 männät
jotkut feuling race nostajat muistaakseni
S&S säädettävät tönärit
ultiman sytkä +puola
mikuni 42
kansissa jäykemmät jouset + porttaus
suorat putket
alakerrassa uudet laakerit
kaikki tiivisteet uudet myös


ma^ko

Nakutushan johtuu sitä että ollaan joko aikasella tai laihalla...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

F.T.F.S

Ainahan nämä tahtoo nalkuttaa..
mutta onko detonaatio kolina vai mekaaninen?

sporapora

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 12 elokuu 16, 20:35:24
Nakutushan johtuu sitä että ollaan joko aikasella tai laihalla...

Näinhän se on. Mietin vaan miten se kylmänä ei nakuta, vaikka varovasti vähän konettakin kuormittaisi. Ainoastaan muutaman minuutin ajon jälkeen pahenee. Nyt kun sytkä on ohjeiden mukaan säädetty on nakutus hieman pienempi, heti kun säädän muutaman millin suuntaan tai toiseen nakutus vaan pahenee. Tässä rupee mielenkiinto oleen jo kortilla   ??? Ja nakutus nimenomaan kuulostaa detonaationaaliselta ei mekaaniselta.

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa


filtteri

no kullia tietenki :P vakavasti kiertokangen laakeria

sporapora

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 12 elokuu 16, 23:19:36
no kullia tietenki :P vakavasti kiertokangen laakeria


Niin niin :D No kone on pari vuotta sitte pistetty atomeiks ja alakerta käytetty osaavalla pajalla,  ja kiertokangen laakerit on vaihdettu. En jaksa uskoo, että vika olis keskitapissa tai edes kullissa, ainakaan omassa ::) Nakutus on just sen kuuloista että sytkä olis persiillään, kai sitä tarvii vaan ajaa tonttia ympäri kaljoissa ja koittaa  saada jotenki se kohdilleen. Tai laittaa metanolia tankkiin.

twinspeed

Sytkä on tiätty myöhäsimmällä käyrällä?

Toivotaan, että on makoa mukaillen sytytyksestä tai seoksesta johtuva nakutus, ei mekaaninen vika tai puristuksia liikaa tms.

Puristuksiakin voi tiätty olla liikaa tai jotain siihen liittyen.

Onko alkuperäset raitiovaunu -95 kannet portattuna, vai jokku bulun thunderstorm, vai xb/kumiripusteisen sportin kannet? Palotilan muodosta aiheutuen  kestävät  tässä järjestyksessä puristuksia nakuttamati (jälkimmäiset enempi).

Piristuspainemittari olis kiva, ni tietäs, millä alueella paineet pyörii.

Joillakin on  muuten ollu onkelmia xb/ after 2004 raitiovaunun kansissa, kun on olllu squishband liian matala, ja lämmettyä on ollu kontaktia kannen squishin ja männän välissä. Siitä paha, että just lämmettyä tullu esiin, eli samankaltasuutta on. Kaveri luuli sytytyksen syyksi tätäkin nakutusta. Toivotaan, ettei sulla ny tätä olis ainakaan, ku tossa murtu lohkotkin muistaakseni.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Wii

Vie pyörä penkkiin niin siellähän näkee että onko seokset ja sytkä kohdallaan?

sporapora

Lainaus käyttäjältä: Wii - 13 elokuu 16, 12:16:01
Vie pyörä penkkiin niin siellähän näkee että onko seokset ja sytkä kohdallaan?

Joo, tarkoitus olikin sisäänajon jälkeen viedä penkkiin säädettäväks ja kattoo paljon on hevosia karannu tallista  ;D mutta on toi sisäänajo ny vähän hankalaa.

sporapora

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 13 elokuu 16, 06:54:10
Sytkä on tiätty myöhäsimmällä käyrällä?

Toivotaan, että on makoa mukaillen sytytyksestä tai seoksesta johtuva nakutus, ei mekaaninen vika tai puristuksia liikaa tms.

Puristuksiakin voi tiätty olla liikaa tai jotain siihen liittyen.

Onko alkuperäset raitiovaunu -95 kannet portattuna, vai jokku bulun thunderstorm, vai xb/kumiripusteisen sportin kannet? Palotilan muodosta aiheutuen  kestävät  tässä järjestyksessä puristuksia nakuttamati (jälkimmäiset enempi).

Piristuspainemittari olis kiva, ni tietäs, millä alueella paineet pyörii.

Joillakin on  muuten ollu onkelmia xb/ after 2004 raitiovaunun kansissa, kun on olllu squishband liian matala, ja lämmettyä on ollu kontaktia kannen squishin ja männän välissä. Siitä paha, että just lämmettyä tullu esiin, eli samankaltasuutta on. Kaveri luuli sytytyksen syyksi tätäkin nakutusta. Toivotaan, ettei sulla ny tätä olis ainakaan, ku tossa murtu lohkotkin muistaakseni.

Juu, alkuperäiset -95 kannet on. Täytyy mitata noi paineet vielä.

ma^ko

Toi et oire pahenee siirtää sytytystä sitten varhemmalle tai illemmalle on kyllä ikävän kuuloinen piirre, viittaa pahasti mekaaniseen melulähteeseen. Onko kone alkuperäinen 1200?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

sporapora

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 13 elokuu 16, 18:48:39
Toi et oire pahenee siirtää sytytystä sitten varhemmalle tai illemmalle on kyllä ikävän kuuloinen piirre, viittaa pahasti mekaaniseen melulähteeseen. Onko kone alkuperäinen 1200?

On alkuperäinen 1200. Ensin epäilin että tönärit siellä kolkottaa suojaputkien yläpäässä, sieltähän ne on kapeimmat. No nyt on sit bling bling purettavat suojaputket adaptereineen joka tapauksessa, onpahan helpompi hipostella tönäreitä jos tarvetta. Ja niissä halkaisija siis hieman isompi yläpäästä. Ei ollu keinuvivuissakaan klappia.

jape

Tarkasta rokkerin kansi että ei nappaa keinu sinne.
Siellä ei liikoja tyhjää...
Ei pitäs vielä n8 nostoilla mutta mahdollista varsinkin jos venoja vaihdettu ja korot ei aivan kohillaan.