Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mallory sytkä kipinöi innokkaasti

Aloittaja peacemakermichael, 31 heinäkuu 23, 09:37:38

« edellinen - seuraava »

peacemakermichael

Ostin tuossa alkukesästä -65 pannahisen, jossa malloryn elektroninen sytkä. Oon nyt kasaillut pyörää pikkuhiljaa ja johdottanut jakajan malloryn ohjeen mukaisesti. Mielestäni olen virtalukonkin johdottanut oikein, kuinka pieleen noi muutamat johdot nyt voisikaan saada. Koitti päivä jotta voisi kokeilla ottaa savut tosta läjästä, perinteiset käynnistysrituaalit, virta päälle ja ampuu heti putkeen. Onko tuo joku malloryn outo ominaisuus että antaa kipinän heti virtalukosta kääntämällä, vai oonko mokannu jotain? Itse jakajaan en ole koskenut ja kuulemma suoraan ajosta jäänyt, en oo säätänyt ajoitusta.
'84 shovel, 65' pan

Kiwi

Tuohan olis sinänsä näppärä ominaisuus jos sytkä toimisi muuten normaalisti; pari potkua , kone sopivaan asentoon, virta päälle ja moottori olisikin jo käynnissä ;D

Hessu

Taitaa olla kärjetön, ei varsinainen eletroninen sytkä. Ennakkokäyrä säätyy keskipakoispunnuksilla. Mutta enivei. Aika normaali ominaisuus.
Lähes kaikki antaa kipinän kun laittaa virrat päälle.

peacemakermichael

Taas ehti viikonloppuna hetkeksi pannun ääreen, eikun tuumasta toimeen. Nyt ei jostain syystä ammu heti virtoja käännettäessä, mutta polkimeen ei paljo kärsi koskea ku jo ampuu takasi. Vitun mallory, laitan orkkis jakajan niin sille ainakin osaa tehäkin jotain.
'84 shovel, 65' pan

Tuusulan T-Bone

Ootko nyt varma että se Mallory on ajoitettu kohdilleen?
Long John Stroker

peacemakermichael

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 14 elokuu 23, 16:48:35Ootko nyt varma että se Mallory on ajoitettu kohdilleen?

Alan olemaan varma ettei oo, ei se kai muuten noin äkkipikainen olisi. Noh, pitää kaivella tohon joku säätöohje ja ruveta ihmettelemään kun pääsee taas joskus fillarin ääreen.
'84 shovel, 65' pan

ranze

Lainaus käyttäjältä: peacemakermichael - 13 elokuu 23, 13:28:10Vitun mallory, laitan orkkis jakajan niin sille ainakin osaa tehäkin jotain.
Mulla on pannussa vakio jakaja automaagisella ennakonsäädöllä. Kun teen primepotkut ja kytken virrat, joskus se näpsäyttää vähäsen poljinta vasten. Varmaan just paukku päällä. Mutta kun sytkä kohdallaan niin ei se sentään potki kintulle.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

peacemakermichael

Löysin säätöohjeen ja säädin sytkän kohdilleen, oli reippaasti pielessä. Läjä lähtikin heti tokalla potkulla tulille, ei potkinut yhtään takaisin enää. Päätin joka tapauksessa rempata orkkisjakajan ja laittaa sen talvella paikalleen, mallory jouten jos joku tahtoo ostaa.
'84 shovel, 65' pan