Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

TC 88 -> 97 (tai 106 stroker)

Aloittaja ranze, 29 syyskuu 14, 20:21:08

« edellinen - seuraava »

the dog

Miettisin vielä kerran. DD6 ei kestä vääntöä yhtä hyvin kuin OD6. Ja saa FLH:n OD6 builders kitin. Ja tarvitsee se DD6:kin mittarin kalibrointi mokkulan.

http://bakerdrivetrain.com/overdrive-vs-direct-drive

ranze

Kiitokset taas arvokkaista neuvoista.  :) En ymmärtänyt tuota eroa laatikoiden kesken.

Ja löytyihän se linkkikin avullasi, yllättävän monia vaihtoehtoja saatavilla pakettiin. Tosin; vakiosetti taitaa olla juuri se paras. Ja edelleen; ihanan kallista.  ;D

Pata on irti, samoin laatikko. Siitä se taas lähtee. Tekisi mieli maalauttaa koko rukki, mutta rahat menevät koko ajan tekniikkaan. No, kohtahan tuo käy rottapyörästä.  :D
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

jape

Viimeeks kun tilasin Laatikon suoraan Bakerilta sai -30%

ranze

Lähti kysely Bakerille että kumpaako suosittelevat. Kalixin mestari oli sitä mieltä että jos ajelisin pikemmin viivaa, valinta olisi helppo. Mutta kun käyttötarkoitus on kuitenkin tien päällä. Enkä välttämättä vedä tuppi nurin. Tehdas on vaan väliviikon kiinni, joten pikavastausta ei saada.

Nimittäin DD6 suositellaan matkailukäyttöön, OD6 taas on paremmin sporttiseen ajoon. DD6 antaa tehon paremmin, ulos koska kuutonen ei mene hampaiden kautta. On myös tankatessa hyvä ominaisuus. Kestävyys on kuulemma molemissa hyvä. Hinnaltaan paketit ovat kutakuinkin samanhintaisia. DD6:ssa on vähemmän optioita, kun taas OD6 voidaan räätälöidä tarkemmin. Myös trapdoor on DD6:ssa pakoputkiystävällisempi.

Katotaan mikä sieltä tulee.. romut on nyt osaavissa käsissä.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

jape

Noista tais jompas kumpas olla blow out myynnissä custom cromella..

ranze

DD6, mutta ei 2002 FLHR:n sopivaa.

Siks toisekseen Cu$tom Chromen ovh hinta 3323 â,¬ josta -30% on sama kuin Bakerin hinta tehtaalla â€"dollareina. Saa Kalixin mestari tilata sieltä mistä parhaaksi näkee.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

ranze

Tulee OD6. DD6 ilmoitettu väännön kesto on vähän siinä ja siinä, joten varovaiset jenkit pelaavat varman päälle. Sinänsä DD6 olisi hiljaisempi ja vähemmän hukkatehoa.

Valitsin "vapaa alhaalla" vaihtoehdon. Ja nopeamman ykkösen-kakkosen. Toiskaan pitää vaihtaa takaisin alkuperäinen välityssuhde; menee muuten liian pitkäksi kokonaisvälitys.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

ss454

Löytyyköhän tuollaisesta kaaviosta se vapaa helpommin? Vai haetaanko tässä nopeampaa lähtökiihdytystä?
Mielenkiintoista kuulla sitten kokemuksia kunhan pääset ajoon.

ranze

Bakereista löytyy vapaa hyvin muutenkin. Mutta onhan tuo yksi tapa varmistaa. Ja kun ei ole vapaa välissä, jää pois mahdollisuus missata pykälä.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

ranze

Bakerin OD6:ssa on paksumpi trapdoor, johtuen siitä että kuutosvaihde majailee siellä. Pakoputkea on siis siirrettävä sen verran oikealle.

Riittääköhän jos siirtää kiinnikkeitä, vai pitääköhän kajota myös itse putkeen? Tahtoo se takapytyn liitos vuotaa muutenkin, ei tarvis mennä ainakaan huonompaan suuntaan siltä osin. Bakerin ohjeissa opastetaan vain muuttamaan alkuperäistä kannaketta rälläköimällä ja hitsaamalla.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

jape

Road King -04
Axtell 98ci 9.6:1
Nokat SS 583
Kannet portattu
true duals

ranze

Kelpo lukemat.

Nyt luovutiin sähköisistä puolipuristimista ja vaihdettiin S&S 640 EasyStart nokat. Samalla vaihtuu tosiaan sytkä sössön IST:hen. Antaa vähemmän tehoa, mutta toisaalta koneelle turvallisempi.

Kannet on 10,8 rutulla ja 2" imuventtiileillä sössön SuperStockit. Putki on rakenneltu V&H Propipe. Ja mehumaija Sössön SuperG teardropin kera.  ;D
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

jape

StreetBob -06
Axtell 98 kit (8.8:1 dynaamisilla)
110 kannet (joista lyhyesti toisessa topikissa)
Feuling 574 cams
Modattu ruiskurunko (53mm)
4.99 suutimet.
2:1 putki Reinhartin alkukäyrät ja kerkkerin pönttö
PC3

Yhen illan jos vielä uhrais hifistelyyn penkissä...

F 48


the dog

Aika kovalta vaikuttaa teho 98 cid koneesta. Oletko käyttänyt samaa pyörää Dynojet merkkisessä penkissä. Olisi kiva tietää Dyno penkkien ero. Esim vakio Twin cam S&S 124 10:8 2-1 bassani antaa Dynojet penkissä 127rwhp