Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

1975 Rautis "Jungle Green”, Shovel "Eyes on the Road" ja XLX Scrambleri

Aloittaja mista, 19 helmikuu 11, 13:47:05

« edellinen - seuraava »

mista

1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

ma^ko

Jos ennakonsäätö ei liiku lain, jotain on pielessä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

rodchop

Laita ne vanhat limput / rojut + uus konkka, luulen et oot asentanu jotain vaarin, oisit vaan kokeillu pelkkaa konkan vaihtoo eka. varovasti sen keski pultin kaa ko kirraat katkee herkasti.

edit tarkista ensin:

saiko sen lukupaan vai mika lie on mika avaa karkia vaarin pain silloin kantaa siihen levee kantaseen keski pulttiin eika ennakko ui vapaasti
HOG Forever Forever HOG

mista

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 24 kesäkuu 11, 10:21:02
Laita ne vanhat limput / rojut + uus konkka, luulen et oot asentanu jotain vaarin, oisit vaan kokeillu pelkkaa konkan vaihtoo eka. varovasti sen keski pultin kaa ko kirraat katkee herkasti.

edit tarkista ensin:

saiko sen lukupaan vai mika lie on mika avaa karkia vaarin pain silloin kantaa siihen levee kantaseen keski pulttiin eika ennakko ui vapaasti

Ei liikkunu vanhallakaan se nuppi siinä..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

rodchop

Sulla luultavasti jokin asennus virhe pura & laita huolella kokeile meneeko eripain, onhan se poikittais tappi siel nokan urassa en muista sportya, mutta big twinissa nokassa ura johon hilut kiinni jos ei loksahda uraan jaa kantaa eika ajoitus kohdillaan, kaverilla tuo tappi katkes ajossa niin sytka heittelee ei kay kunnolla. Hiukka hankala selittaa ko en muista / tieda noitten kaikkien hilujen nimia. Aiemmin sulla kuitenkin kavi yhel pytylla, joten jotain oot sossiny ko enaa ei inahda. Rauhassa kokeilet niit hilui saako niit erilailla ni luultavasti selvii.
HOG Forever Forever HOG

mista

Katoin kyllä, että se tappi meni sinne uraan.. Täytynee käydä katsomassa uudemman kerran ja ottaa irti.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

mista

Vihtu poijat, että on hyvä fiilis.

Avasin tuon point käikäleen ja otin kokonaan pohjia myöten. Otin yhden prikan pois välistä siitä pitkän ruuvin päästä, koska se näytti ahdistavan siellä vaikka ohjeet sen sinne pyysikin. No homma takaisin ja voihan viturainen. Se liikkuu. No kun olin jo säätänyt tulppien kärkivälin ja venttiilit niin ei muuta kuin ennakko kohdilleen videon ohjeiden mukaan ja koittamaan käyntiin. Pärähti kerralla käyntiin ja samalla meinas pärähtää housuun. Sen verran komea meteli lähti, että hyvänolon tunnetta ei voi kuvailla. Molemmat putket lämpesi heti ja ääni muuttui eiliseen totaalisesti..

Now i know what the Sportster stands for !

Harmi, että joutuu lähetmään nyt vaimon sukulaisen häihin autolla. Muuten korkkaisin pullon.. Kiitos kaikille neuvoista ja avusta. Näin se homma pelaa.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

rodchop

HOG Forever Forever HOG

Jake


Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

mista

Etujarru ilmattu, takajarrulle tehty rekatiotanko ja jään odottamaan ebay tuliaisia, että saa takajarrun iskuun.. muuten alkais olemaan lähellä..

Koeistuttu  ;D



Etupää on mun makuuni liian kaukana rungosta.. joutuuko de-reikkaamaan :)
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Spöke

Etupää on pari tuumaa liian pitkä mun makuuni, muuten tosi jees. Pani...ajasin!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hemuli

Kyllä se vaan on niin että Rautapään ääni on hienoin mitä mistään Harrikan koneesta lähtee - puhdasta rock'n rollia!
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hemuli

No sitä shovelin lotkotuksen kaltaista ääntä kuulee vaikka kun menee Kauppatorille kuuntelemaan Suomenlinnan lautan lähtöä ;D..
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957