Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

makkepuu

hemmetti kun päässä iskee oikosulkua ja pahasti, kun joku viikko sitten jotain verkkokauppaa selailin missä oli triumphin, xs jammun, cb hondan ja sportsterin hilkkeitä kaupan. siellä oli messinkinen kansi cv:hen

Don Quijote

#601
Lainaus käyttäjältä: makkepuu - 05 joulukuu 11, 13:45:35
hemmetti kun päässä iskee oikosulkua ja pahasti, kun joku viikko sitten jotain verkkokauppaa selailin missä oli triumphin, xs jammun, cb hondan ja sportsterin hilkkeitä kaupan. siellä oli messinkinen kansi cv:hen

Lowbrow:lta ainakin löytyy useita erilaisia, on alumiinista, rosteria, messinkiä... ja hyvät hinnat ainakin joillekin noista  ;D

http://www.lowbrowcustoms.com/index.php?pg=2&l=product_list&c=28

EDIT: olikin tuolla edellisellä sivulla jo lähes sama vinkki Sporttivartilta
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

SOHVELI-76

 Kokeilin haulla tältä foorumilta ja löytyi tää: http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=4496.0 jos siis bolt on käy..
0405691644

seppo

Vaihtaisin ehdotettua strategiaa: Tee tuohon muovikannen päälle semmottinen käikäle vaikka rosterista joka peittää tuon CV:n hatun. Kiinni vaikka noista muovikannen pulteista. Siihen vähän reikää tai muuta viritysta niin avot.

Spöke

Niin hyvä, kuin se onkin, laita CV hyllyyn ja pulttaa tilalle SU. Ja jätä se törkeesti näkyville. Ei tarvii piilotella 8)
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ay20

Vähän off mutta...Mä oon himoinnu tota SU:ta tohon omaan viritykseen. Mitähän mallia pitäis alkaa pälyilee 1200 evo sportsteriin?

Spöke

Rodchopilta sopivasti SU tuolta myydään-palstalta.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

-wla-

täältäkin ääni SU:lle =) eikös muuten joku mesta myynyt su:n näköistä kantta tuohon cv:npäälle.

Rezi

Mulla on visio CV:n kopan tekemiseksi. Ja armoton "tee se itse" vimma päällä. Vimman viitoittamana maalasin rungon itse VHT Caliber-spraymaalilla.

Maalasin Caliber Paintillä koneen sylinterit, kun se lupaa 482C lämpökestävyyden ja Engine Emamel lupaa vain 288C. No anyway maali vaikutti korkeakiiltoiselta ja laadukkaalta niinpä maalasin sillä myös rungon. Käytän rungon vielä kuumassa saunassa niin maalista tulee luja ja se kestää sitten myös jarrunestettä.

Varmaan parempaakin maalia olis tarjolla, mutta kun en omista ruiskuvehkeitä ja piti tehdä ite, niin tällä mennään.

Ihan alkuperäinen idea oli maalata runko ruostemaalilla. Ostin pikku purkin sikakallista ruostemömmöä ja kokeilin runkoputkeen tankin alle. Oikeastihan tuohon ruoste tulee pintaan, mutta silloin se myös imee öljyn ja sotkee kamppeet, eli kokeilin vetää päälle mattalakan. Kuvassa ruostealueen etuossa mattalakka. Ruman värinen. Jos ei runko aikaisemmin ollut paskanruskea niin nyt se sitä olisi...


Aikani tuota katselin ja taas mieli muuttui. Hittoon maanläheiset mattavärit ja kiiltoa pintaan. Siispä musta runko. Tuttu ja turvallinen vaihtoehto.


Ja mainio mahdollisuus valokuvakikkailuun ;D Enimmät valot ja salama pois päältä niin ikkunasta tulviva itsenäisyyspäivän hämyisen aamun sini heijastui kivasti rungon pinnasta.

Tuon latan piti muuten ihan takuulla napsahtaa poikki ajossa. Samoin kuin hentoiset penkinjousien pidikkeet. Hyvin on kestäneet ;)

rodchop

#609
Ma maalasin just yhet pytyt VHT,n lammonkesto spraylla, eli ohkasia kerroksia kun hieman kuiva niin lammitysta. lammitin ihan kuumailmapuhaltimella reilusti. Sama uudestaan monta kertaa kunnes kunnon kerros.
Noi lammon kesto maalit kun ei oikeen tahdo jamahtaa lopullisesti ennen kuin lampeevat.

Poikki napsahtamisesta en tiia mutta kylla se metalli vasyy
(se etta vasyyko tarpeeksi 5000km,ssa vaiko 20000km,ssa) onkin eri juttu.
Mutta tietenkin tuo vaikuttaa rungon sivuttais jaykkyyteen kun ajaa lujaa.

edit:

Mulla yks runko maalattu tuolla ruostemaalilla. Joo imeehan se kaikkee, mut paskat se mitaan kamppeita sotke.
HOG Forever Forever HOG

Rezi

Irto-osien hiplausta rungon kuivumista odotellessa. Sen verran se vielä haisee tuoreelle maalille, että en ole huolinut sitä mukaan saunaan.

Puleerasin T-kappaleet jo viime talvena, mutta yhdessä kesässä pehmeät alumiinipalikat himmenee ja naarmuuntuu väkisinkin.

Ylemmässä kappaleessa on tarpettomia korvakoita ja pari pikku ruuvinreikää etuosassa. Ruuvasin M5-rosteriruuvit lukitteen kanssa reikiin. Kierre ei täsmännyt, mutta ovatpahan ainakin lujassa.


Sitten rälläkkää. Olis ehkä sittenkin pitänyt kaivaa vielä pari milliä lisää, että olis nuo kuunsirpin malliset kolot haipyneet. Rosteriruuvit huomaa, kun tietää mitä etsii.


Lopuksi vaihdoin rumat sinkityt 3/8 UNC torx-ruuvit haponkestäviin kuusiokantoihin. Aika karut ne oli sellaisenaan, joten hifistelin oikein kunnolla ja rälläköin ruuvinkantoihin ripateemaa ja messinkiprikka alle. Nättiä ;D

Jensen

Tuotko näyttelyyn keväällä? Pitäis käydä paikanpäällä. Näin kyllä tämän viimekinkeväänä mutta nyt on varmaan paljon hienompi. Viimeksi kävin Oulussa kusiais Hondalla(cbr 600) ja ei ollut kämppää mutta nyt varmaan olutteltalle tulen jo perjantai.

Sammy

Mä kanssa viime pyörässä siivosin tuon yläpalan.
Itse hitsasin nuo reiät ja upotukset umpeen.
Samalla avarsin pumppujen paikat 41mm putkille, mut se onkin toinen tarina.

Mitä "kallista ruostemömmöö" sä hankit ja mistä?

Sami

rodchop

Itse vedin aikoinaan tuolla. Hyvää kamaa, jos aktivaattori loppuu niin suola vesi ajaa suht saman asian.
http://www.pintanikkarit.fi/kauppa/index.php?lk=6
HOG Forever Forever HOG

Rezi

Samasta paikasta mitä Rodchop tilasin ruostemömmöä.

Laitoin T-palan reikiin rosteriruuvit kun mun tigillä ei voi hitsata alsaa.

Ja Jensenille, että tarkoitus olis Oulun Amrerican Car showhuun tämä ajaa. Sinne ei sama auto tai prätkä kahta kertaa kelpaa, muta jospa tämä olis sen verran uudistunut ettei samaksi tunnista...