Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Muuten tykkään styykistä ja muusta, mut millisiä pultteja on ihan liikaa, omaan makuun tietenki näitä rakennellaa... 8)


Nii joo, tossa oliki toi apehangeri... :o

erakko

Onko sulla siis edessä perinteinen tähtinapa joka sorvattu nykyaikaisille laakereille?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: erakko - 18 marraskuu 11, 21:40:08
Onko sulla siis edessä perinteinen tähtinapa joka sorvattu nykyaikaisille laakereille?
Jep. Etunapa on vanhan mallinen napa tähticoverilla ja rasvanipoilla. Jossakin välissä se on muutettu kartiolaakereille. Hiekkapuhalluksessa selvisi, että se on ollut alun perin kromattu.

Käytin runkoa telineenä kun pinnoja kiristerin ja vannetta linjasin. Orkkiskeulan pitkä akseli sopi homman. Tuota kun katseli, niin väkisinkin virisi ajatus 21-tuumaisesta takavanteesta...

Rezi

niinku nähän tyyliin kaksykkösellä...


jesse

sopii kyllä törkeen hyvin  :o
vielä kun 21" sais jonkun 150-160 leveän ettei menis niihin ihan kapeisiin
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Titus

Jos 21 vanteella  niin leveä , saattaa näyttää kovin raskaalta muuten siron näköisessä bobberissa?

makkepuu

kummassakin päässä kapeat 21" noin sirossa pyörässä vie ajatukset väkisinkin 100 vuotta taaksepäin ja lankkuradoille. ei ollenkaan huono asia paitsi niiden mielestä jotka ei tykkää  8)

Rezi

Kasasin tänään taakse orkkiksen 16-tuumaisen, eli sillä mennään. Nykyinen 9cm maavara kasvais 21:llä tarpeettomasti. Takarunko pitäis tehdä uusiksi. Postaanpa tähän viikon Spotster osioissa olleen 2x21" pyörän. Takarunkoa on taivutettu ylöspäin, että maavara on saatu matalaksi. Onhan tuo sykäyttävä.

Jack

Olishan siine taakse voinu laittaa vaikka 18". Sekin muuttaa ulkonäköä paljon, eikä nosta ihan hillittömästi vielä fillaria
Flatheads!!!

erakko

Samaa mietin ku Jack,18 antais paljon kevyemmän ulkonäön.

http://www.avonmotorcycle.com/

Tuoltakun katsoo ni 4.00-18 ei ole kuin 8mm suurempi halkaisijaltaan ku 5.00-16,tiedä sit minkä verran todellisuudessa eroa? Tietty jos kumin asentaa esim 2.75x18 kehälle ni sehän jää ilmoitettua matalammaksi.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: erakko - 21 marraskuu 11, 11:03:05
Samaa mietin ku Jack,18 antais paljon kevyemmän ulkonäön.
http://www.avonmotorcycle.com/
Tuoltakun katsoo ni 4.00-18 ei ole kuin 8mm suurempi halkaisijaltaan ku 5.00-16,tiedä sit minkä verran todellisuudessa eroa? Tietty jos kumin asentaa esim 2.75x18 kehälle ni sehän jää ilmoitettua matalammaksi.
18-tuumaiselle mun olis pitänyt alun perin tämä rakentaa. Kokemattomuuden piikkiin menee, kun en sitä aikaisemmin tajunnut. Toisaalta kehä, pinnasetti ja rengas vaihtamalla sen vois vieläkin toteuttaa. Tuskin tarvis edes lokariin koskea.

Onhan tässä vielä talvea jäljellä ja aikaa "tuumailla" 18-tuumaista. Samalla vois jättää valkosivut pois, niin ketjurasvan roiskeet ei niin näkyis ;) Kustannuspuolta helpottais, jos laittais tuon 16-tuumaisen kehän, pinnat ja nakin myyntiin.  Jos jollakin lukijoista on ylimääräinen kromattu 18-tuumainen kehä, niin laittakaa viestiä.

Jostakin syystä nuo vanhat isorenkaiset on alkaneet miellyttää silmää...


Kyllähän tuo erilaiselta näyttää kaks'ykköseen verrattuna.

Rezi

#596
Kone on valmis nostettavaksi runkoon. Mutta niinku tarkkasilmäiset huomaa, ei runko ole valmis vastaanottamaan konetta.


Etummainen rokkerbox on huomattavan huokoista materiaalia ja siksi rasittava kiillottaa. Takapytyn koppa on ihan eri planeetalta.


Laitoin rosteri ja kromimutterien alle messinkiprikat että olis nätimmän näkönen.


Tuli mieleen kesän kaoottiset taistelut kaasarin kiinnipysymisen kanssa. Niinpä askartelin kaasarille toisenkin pidikkeen.Laitoin ryypyn kiinni takakiinnittimeen. Tein takarokkeriin kierrereiän tuota varten. CV:n muovikoppa alkaa ottamaan päivä päivältä enemmän silmään.


EDIT: typo

Jack

voiskohan sen kaasarin muovikopan maalata vannehopeella, eli joku sopiva sävy joka on sävyltään lähellä alsaa... Pysyskö maali muovissa?  (halpisratkaisu)
Flatheads!!!

sporttivartti


erakko

Jos jyrsin käytettävissä ni eihän tuollainen monimutkainen ole tehdä,saa just sellaisen mikä sattuu tulemaan.  ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.